Úvodní strana » Aktuality » Událo se » Zástupci cestovek ze Slovenska potvrzují, že k nám jezdí rádi

Zástupci cestovek ze Slovenska potvrzují, že k nám jezdí rádi

4. října 2010 Ostrava - Od pátku do neděle pokračovala série poznávacích pobytů spolufinancovaných Evropskou unií pro zahraniční touroperátory a cestovní kanceláře, tentokráte ze Slovenska. V marketingových průzkumech dosahuje znalost Moravskoslezského kraje u našich nejbližších východních sousedů nejvyšších hodnot ze všech ostatních zemí.


Také dávají obvykle před návštěvou našeho hlavního města přednost právě moravským destinacím.

„Ve statistikách návštěvnosti Moravskoslezského kraje slovenští turisté jednoznačně vedou, výhodou je pro ně určitě i skutečnost, že mezi sebou nemáme jazykovou bariéru,“ objasňuje situaci v oblasti cestovního ruchu náměstek hejtmana Jiří Vzientek.

Hlavní téma víkendového famtripu byl golf a aktivní odpočinek. V den příjezdu si slovenští hosté pochvalovali atraktivní vyhlídku z terasy ostravské Nové radnice a byli mile překvapeni množstvím zeleně v dříve hornickém městě. A zeleň je provázela i druhý den při návštěvě golfového areálu v Ostravici, kde jejich průvodcem byl ředitel hřiště Daniel Kollár.

„Golfisté ze Slovenska jsou našimi častými hosty, což souvisí také s jejich zatím nepříliš rozvinutou nabídkou atraktivních golfových lokalit,“ zhodnotil stávající zájem Daniel Kollár.

Další zastávkou v Beskydech pod vrcholkem Lysé hory byl sportovně rekreační areál Sepetná s nabídkou wellness, sauny, bazénů a dalších aktivit pro trávení volného času. Dvoudenní program famtripu pokračoval jízdou na lanové dráze na Pustevny a prohlídkou architektonických památek Maměnka a Libušín.

Hlavní téma famtripu bylo doplněno nejen o prohlídky ubytovacích zařízení různých kategorií, ale v druhém dni také o exkurzi na zámek Hradec nad Moravicí nebo návštěvu městského pivovaru ve Štramberku včetně vyzkoušení si procedur.

Tato aktivita je spolufinancována Evropskou unií prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko v rámci projektu „Využití marketingové strategie v aktivitách cestovního ruchu v MSK II“.

 

Další články


Další články
Pořadatelé přidejte akci do kalendáře akcí ZDARMA